.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
30 نخبه دانش آموزی مازندران تجلیل شدند

30 نخبه دانش آموزی، برگزیدگان المپیادها و کنکور سراسری امسال با حضور استاندار مازندران تجلیل شدند.

 تعداد 30 نفر از المپیادیها و برترین های کنکور سراسری و پژوهش سراهای دانش آموزی استان شامگاه چهارشنبه در نشستی صمیمی با استاندار و اعضای شورای آموزش و پرورش مازندران حاضر شدند.

سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در سخنانی با اشاره به اینکه نخبگان فرزندان معنوی ماه رمضان هستند اظهار داشت: علم اندوزی و تهذیب نفس در این ماه ضیافت در بین دانش آموزان ترویج شود.

وی افزود: برای اجرای طرحهای توسعه ای و عمرانی استان باید از توان نخبگان جامعه استفاده کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه زباله غصه پرقصه ای برای مردم استان تبدیل شده است، تصریح کرد: باید با کمک نخبگان، دانش بومی استفاده علمی از زباله و تبدیل آن به سوخت را توسط متخصصان داخلی نهادینه کرد.

طاهایی با بیان اینکه بنیاد نخبگان مازندران در استان راه اندازی شده است اظهار داشت: این بنیاد باید نسبت به حمایت بیشتر از نخبگان علمی و دانشگاهی اهتمام کند.

محمد علی امیری، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز با اشاره به افتخارآفرینی نخبگان استان در عرصه های مختلف افزود: سهم حمایت های مسئولان استانی به این افتخارآفرینان باید بیشتر باشد.

به گزارش مهر، تعدادی از نخبگان دانش آموزی و برگزیدگان کنکور سراسری در این مراسم در سخنانی خواستار اجرایی شدن طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش شدند.

تقویت بنیه اعتقادی و تربیت دینی، جایگزینی پژوهش مداری به جای حافظه مداری، توجه به دوره پیش دبستانی، توسعه عدالت آموزشی، توجه به ورزش کودکان بخشی از نیازها و خواسته های نخبگان دانش آموزی برای تحقق اهداف متعالی آموزشی در جامعه اسلامی بوده است.مهر/234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 مرداد 1390
بنیادنخبگان رواز سیاست دور کنید اونوقت محصولش رو دروکنید. سخن طلایی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.